Οι Millennials αναστάτωσαν την πολυτέλεια

Αρκετές φορές στις προηγούμενες στήλες έχουμε μιλήσει για το φαινόμενο «Millennials». Για εκείνους που δεν τους έχουν ακολουθήσει, οι Millennials είναι απλώς οι νέοι του σήμερα, οι οποίοι με νέες μόδες και συνήθειες ενοχλούν όλους τους τομείς. Συμπεριλαμβανομένης της αγοράς ακινήτων. Στο σημείο που, σε πολλές χώρες, όπως η Ισπανία ή η Γερμανία, έχουν εφαρμοστεί πολλές παρεμβάσεις που επιτρέπουν στους νέους επενδυτές να αποκτήσουν ευκολότερα τη δική τους στέγαση.

Λοιπόν, αν μιλάμε για «Generation Z», σκεφτόμαστε μόνο μικρές αλλαγές που κάνει στη σημερινή κοινωνία, κάνουμε λάθος. Στην πραγματικότητα, ένας βασικός τομέας της ακίνητης περιουσίας, της πολυτέλειας, έχει και συνεχίζει να βρίσκεται σε εξέλιξη ακριβώς εξαιτίας αυτής της νέας κομμάτι του πληθυσμού. Όλο και πιο αποφασιστικό στις κοινωνικές αλλά και οικονομικές εξελικτικές διαδικασίες. Στην περίπτωσή μας, στη σημερινή στήλη, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την κατάσταση των ΗΠΑ, σχετικά με τα πολυτελή ακίνητα.
Αν είστε έτοιμοι, μπορούμε να ξεκινήσουμε!

Υποθέτουμε ότι ακόμη και η πολυτέλεια έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές. Πρώτα απ 'όλα, όσον αφορά τις τιμές. Το τμήμα πολυτελείας στην πραγματικότητα, σε ορισμένες χώρες, έχει βιώσει πραγματική κατάρρευση από οικονομική άποψη. Σε άλλα, η μείωση της διαθεσιμότητας ακινήτων στην αγορά. Προφανές αποτέλεσμα, για να αποφευχθεί μια ακραία υποτίμηση του τούβλου. Επομένως, εάν η πανδημία έκτακτης ανάγκης έχει χτυπήσει επίσης έναν πυλώνα όπως η πολυτέλεια, δεν θα εκπλαγείτε εάν η αλλαγή προήλθε σε μεγάλο βαθμό από τους Millennials. Ας δούμε τα δεδομένα.
Αν πριν οι Millennials προτιμούσαν την υπογραφή μισθώσεων, τώρα, στην Αμερική, αντιπροσωπεύουν το 38% των αγοραστών πολυτελών ακινήτων. Κυριολεκτικά διαλύουν μια προγονική ιδέα. Αυτό που οι νέοι αλλά και οι περισσότεροι ενήλικες προτιμούν να αγοράζουν σπίτια σε χαμηλές τιμές πρώτα και στη συνέχεια να τα εμπλουτίζουν και να τα τροποποιούν μόνο όταν επιτύχουν ισχυρή οικονομική σταθερότητα.
Αλλά ας δούμε μαζί ποια είναι τα πιο δημοφιλή μέρη για νέους επενδυτές. Πρώτα η Sunny California, ακολουθούμενη από τη Φλόριντα.

Δύο περιοχές γνωστές για τη φυσική τους ομορφιά, αλλά και για την παρουσία πολλών γειτονιών και πόλεων όπου το κόστος ζωής είναι πολύ υψηλό. Αλλά προφανώς, αυτό δεν φαίνεται να αποτελεί πρόβλημα για τους νέους. Επιπλέον, οι μελετητές τόνισαν μια πρόσθετη αξία για τους Millennials. Αυτή είναι η πιο μορφωμένη γενιά, χάρη στην παρούσα οικονομική ευημερία (παρά την κρίση). Η δυνατότητα δωρεάν εκπαίδευσης, αλλά και η αμερικανική νοοτροπία επενδύσεων, από νεαρή ηλικία, στα μελλοντικά κολέγια των παιδιών τους, οδήγησε στη γέννηση μιας γενιάς που γνωρίζει τις ικανότητές της. Και πάνω απ 'όλα είναι πρόθυμοι να είμαστε ανεξάρτητοι το συντομότερο δυνατό.

Σας υπενθυμίζουμε επίσης ότι οι Millennials είναι περίπου 72 εκατομμύρια Αμερικανοί, μία από τις μεγαλύτερες πληθυσμιακές ομάδες, που ετοιμάζονται να βουτήξουν στον κόσμο της εργασίας και των διαπραγματεύσεων. Πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση; Ενώ περιμένουμε, σας αφήνουμε με αυτό το θετικό μήνυμα που μας δόθηκε από τους νέους, οι οποίοι μαθαίνουν να μεγαλώνουν απλά κάνοντας μικρά μεγάλα βήματα, σε πολυτελή ακίνητα! Περιμένοντας να μάθετε περισσότερα, συνεχίστε να μας ακολουθείτε στις πύλες μας!

Αναζήτηση στο Realigro

 

    λογαριασμός Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Προτιμήσεις

      Για καλύτερη χρήση της ιστοσελίδας Realigro, ορίστε τις προτιμήσεις σας για τη γλώσσα, το νόμισμα, τα τετραγωνικά μέτρα ή τα τετραγωνικά πόδια (ft.)

      Ορίστε τώρα Να μην εμφανιστεί ξανά
    BB