Οι χιλιετηρίδες είναι οι πιο δύσκολες πελάτες: γι 'αυτό

Με τα χρόνια, όπως γνωρίζουμε, οι ανθρώπινες ανάγκες εξελίχθηκαν με την κοινωνία. Σε κάθε τομέα, σε κάθε τομέα, οι συνήθειες καθενός από εμάς έχουν αλλάξει ριζικά, συχνά μεταβάλλονται ανάλογα με τις ηλικιακές ομάδες αναφοράς.

Ένας οικογενειακός άνθρωπος θα χρειαστεί, επιλέγοντας ένα ακίνητο, ένα μεγάλο ακίνητο, ίσως κοντά σε σχολικά κτίρια ή εγκαταστάσεις αναψυχής κατάλληλα για παιδιά. Θα υπάρξουν πολλές ιδιότητες που θα προσελκύσουν την προσοχή των ηλικιωμένων που, ανυπόμονα να περάσουν τα έτη συνταξιοδότησής τους ειρηνικά, θα επιλέξουν ιδιότητες που δεν είναι πολύ μεγάλες αλλά άνετες και λειτουργικές.

Η μπάντα που δεν έχουμε αναφέρει ακόμα είναι αυτή που θέτει ολόκληρο τον τομέα των ακινήτων σε κρίση: αυτή των χιλιετιών. Έχοντας εισέλθει πρόσφατα στον τομέα μας, εμφανίζονται ακριβώς λόγω των ειδικών αναγκών που εκφράζουν σε σχέση με τις άλλες κατηγορίες που αναφέρθηκαν προηγουμένως.

Η έρευνα διεξήχθη από ορισμένους επαγγελματίες του κλάδου, Αμερικανούς, και τα αποτελέσματα ήταν τα εξής. Οι χιλιετίες που χρησιμοποιούνται για την παραγγελία και την ακύρωση των λεγόμενων βόλτων και της παράδοσης γευμάτων στα τηλέφωνά τους, δεδομένου ότι δεν χρησιμοποιούνται για την υπογραφή μακροχρόνιων συμβάσεων, δεν μπορούν να αντιληφθούν, για προφανείς λόγους, την προσωπική τους υποχρέωση όταν σχετίζονται με έναν κτηματομεσίτη.

Μια στάση που, παρότι φαίνεται άσχετη, επηρεάζει ουσιαστικά τις σχέσεις και κυρίως την προσέγγιση που έχει κανείς απέναντι στον υποθετικό συνομιλητή ή τον ίδιο τον πράκτορα.

Το θεμελιώδες πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι αυτή η αγορά-στόχος δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη, δεδομένου ότι αντιπροσωπεύει μια μη αδιάφορη ζώνη. Στην πραγματικότητα, περίπου το 35% του τομέα των ακινήτων καταλαμβάνεται από την πλευρά της ζήτησης, από νέους επενδυτές. Εκτός από την καθαρά αριθμητική αξία, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η αγοραστική δύναμη μιας χιλιετίας είναι σαφώς υψηλότερη από έναν πιθανό ανταγωνιστή που ανήκει σε παρόμοιο εύρος.

Όπως δήλωσε ο Kelman, ένας εμπειρογνώμονας ο οποίος διεξήγαγε αυτή την ανάλυση στο πρώτο πρόσωπο '' '' Είναι απαραίτητο να βρεθεί ο σωστός τρόπος για την προσαρμογή της υπηρεσίας πρότασης ακινήτων στον κόσμο της ζήτησης στην οποία ζούμε αυτή τη στιγμή. Πλήρης αναφορά σε ψηφιακή κλίμακα. Τώρα λοιπόν θα είναι πρωταρχικής σημασίας η οργάνωση των φορέων σε διάφορες ομάδες, ικανές να αναπτύξουν μια συμβουλευτική προσέγγιση στις προκλήσεις της προσβασιμότητας, θεμελιώδους σημασίας για τόσους πολλούς αγοραστές κατοικιών, διαμορφώνοντας τους αρμόδιους πράκτορες πάνω από όλους ».

Μια όμορφη πρόκληση, επομένως, που συνδυάζει τις δεξιότητες με την επείγουσα ανάγκη να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στις νέες ανάγκες που εκφράζονται από έναν όλο και ευρύτερο τομέα και, ταυτόχρονα, όλο και πιο εξελισσόμενο.

Δεν είναι ακόμη γνωστό πώς αυτές οι κλίσεις θα μπορούσαν να αλλάξουν περαιτέρω. Το σημαντικό, για να είναι επιτυχής, είναι να μπορέσουμε να προβλέψουμε τις αλλαγές και πάνω απ 'όλα να τις μετριάσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να ανακαλύψουμε κάτι περισσότερο, πρέπει απλώς να περιμένουμε για λίγο χρόνο για να πάρουμε την πορεία της και να κατανοήσουμε άμεσα πώς και πόσο οι τάσεις της αγοράς μπορούν να αλλάξουν χάρη σε ένα νέο τμήμα που μετατοπίζει ολόκληρο τον κόσμο των τούβλων!

Αναζήτηση στο Realigro

 

    λογαριασμός Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Προτιμήσεις

      Για καλύτερη χρήση της ιστοσελίδας Realigro, ορίστε τις προτιμήσεις σας για τη γλώσσα, το νόμισμα, τα τετραγωνικά μέτρα ή τα τετραγωνικά πόδια (ft.)

      Ορίστε τώρα Να μην εμφανιστεί ξανά
    BB