Οι αγοραστές χρειάζονται πολύ χρόνο για να αγοράσουν ένα σπίτι - αυτό συμβαίνει στ
Είτε οι άνθρωποι είναι σταθερά αποφασισμένοι είτε συνεχώς αναποφάσιστοι, υπάρχει ένα αναμφισβήτητο γεγονός: οι αγοραστές νέων ακινήτων χρειάζονται 124 ώρες για να βρουν το σπίτι των ονείρων τους και να το αγοράσουν. Σε μια ανάλυση που βασίστηκε σε δείγμα 2.000 δυνητικών αγοραστών, διαπιστώθηκε ότι χρειάζονται περισσότερες από 10 ημέρες πριν από την υπογραφή σύμβασης πώλησης.
Αλλά τι εξαρτάται αυτή η σχεδόν δραματική αύξηση του χρόνου μεταξύ της φάσης προ της αγοράς και της πραγματικής αγοράς;
Γενικά, είναι μια στάση που απορρέει από μια βασική ανασφάλεια. Ίσως τα έθνη στα οποία το φαινόμενο αυτό είναι συγκεντρωμένο δεν εγγυώνται ένα επίπεδο διαφάνειας που να επιτρέπει στους επενδυτές να κάνουν αυτό το βήμα με απόλυτη ηρεμία και γαλήνη.
Πώς μπορούν οι πωλητές να χειριστούν αυτήν την κατάσταση; Και πάνω απ 'όλα, ποια θα μπορούσε να είναι η λύση που θα τους επιτρέψει να χωρίσουν τη δική τους ζήτηση για να αποφύγουν αυτές τις σταδιακές φάσεις;
Προκειμένου να προωθηθεί μια ταχύτερη συνάντηση μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, είναι απαραίτητο να συμπεριληφθούν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες στη διαφήμισή σας, προκειμένου να διασφαλιστεί μια συνολική εικόνα που θα δημιουργήσει μια σαφή και εύκολα κατανοητή εικόνα για όλους τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες σπιτιού.
Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, πάνω από όλα τα νέα Millennials, τα οποία ξέρουμε ότι κυριαρχούν στην παγκόσμια σκηνή της αγοράς ακινήτων, επικεντρώνονται σε εκείνα τα στοιχεία που θα μπορούσαν να είναι εξαιρετικά διακριτικά στην επιλογή και την επιλογή ενός ακινήτου.
Πριν από την επιλογή ενός ακινήτου, οι αγοραστές ηλικίας 21 έως 29 ετών αφιερώνουν πολύ χρόνο στη λεπτομερή ανάλυση κάθε λεπτομέρειας του ακινήτου, στη φάση προ-αγοράς. Λιγότερος χρόνος καταναλώνουν τα χαρτοφυλάκια των ανδρών ηλικίας 30 έως 39 ετών, ίσως ακριβώς λόγω των πιο επικίνδυνων αναγκών που οφείλονται τόσο στην ηλικία όσο και στις ευθύνες που περιορίζονται στον εργασιακό και / ή στον οικογενειακό τομέα.
Σύμφωνα με την έρευνα που αναφέρθηκε προηγουμένως, θα ήταν πιο χρήσιμο για τους αγοραστές, και γρηγορότερα για τους πωλητές, να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην εκ των προτέρων εξέταση των λεπτομερειών του ακινήτου παρά στην φυσική επίσκεψη του ίδιου εάν, ήδη στην αρχή, δεν είναι όλα παρόντα τις απαραίτητες συνθήκες που δίνουν μια ικανοποιητική εικόνα για το οικείο σπίτι.
Θα καταλάβετε καλά ότι το κλειδί των πάντων κυριαρχεί γύρω από την έννοια της προσκόλλησης των ιδεών και της υλοποίησης του ίδιου στο σπίτι των ονείρων σας.
Η επισφαλή οικονομική κατάσταση σε ολόκληρο τον κόσμο, που προκλήθηκε από την παγκόσμια κρίση, ενθάρρυνε τους αγοραστές από όλο τον κόσμο να επιλέξουν ιδιότητες με ένα πιο κριτικό πνεύμα που υποθετικά θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους.
Ο λόγος για τον οποίο οι περίφημες 124 ώρες του χρόνου ήταν που ήταν σε θέση να επιλέξουν, δεν αποτελούν σύμπτωμα κρίσης στην αγορά ακινήτων ή της αδυναμίας των πωλητών να συνδεθούν άψογα με την πλευρά της ζήτησης. Αλλά όλα προέρχονται από μια ισχυρή «ωριμότητα» που εξαπλώνεται στα χαρτοφυλάκια των μελλοντικών αγοραστών που πριν κάνουν ένα τόσο σημαντικό βήμα, θέλουν να βεβαιωθούν ότι έχουν όλα τα σωστά διαπιστευτήρια για να το κάνουν!
Αλλά τι εξαρτάται αυτή η σχεδόν δραματική αύξηση του χρόνου μεταξύ της φάσης προ της αγοράς και της πραγματικής αγοράς;
Γενικά, είναι μια στάση που απορρέει από μια βασική ανασφάλεια. Ίσως τα έθνη στα οποία το φαινόμενο αυτό είναι συγκεντρωμένο δεν εγγυώνται ένα επίπεδο διαφάνειας που να επιτρέπει στους επενδυτές να κάνουν αυτό το βήμα με απόλυτη ηρεμία και γαλήνη.
Πώς μπορούν οι πωλητές να χειριστούν αυτήν την κατάσταση; Και πάνω απ 'όλα, ποια θα μπορούσε να είναι η λύση που θα τους επιτρέψει να χωρίσουν τη δική τους ζήτηση για να αποφύγουν αυτές τις σταδιακές φάσεις;
Προκειμένου να προωθηθεί μια ταχύτερη συνάντηση μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, είναι απαραίτητο να συμπεριληφθούν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες στη διαφήμισή σας, προκειμένου να διασφαλιστεί μια συνολική εικόνα που θα δημιουργήσει μια σαφή και εύκολα κατανοητή εικόνα για όλους τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες σπιτιού.
Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, πάνω από όλα τα νέα Millennials, τα οποία ξέρουμε ότι κυριαρχούν στην παγκόσμια σκηνή της αγοράς ακινήτων, επικεντρώνονται σε εκείνα τα στοιχεία που θα μπορούσαν να είναι εξαιρετικά διακριτικά στην επιλογή και την επιλογή ενός ακινήτου.
Πριν από την επιλογή ενός ακινήτου, οι αγοραστές ηλικίας 21 έως 29 ετών αφιερώνουν πολύ χρόνο στη λεπτομερή ανάλυση κάθε λεπτομέρειας του ακινήτου, στη φάση προ-αγοράς. Λιγότερος χρόνος καταναλώνουν τα χαρτοφυλάκια των ανδρών ηλικίας 30 έως 39 ετών, ίσως ακριβώς λόγω των πιο επικίνδυνων αναγκών που οφείλονται τόσο στην ηλικία όσο και στις ευθύνες που περιορίζονται στον εργασιακό και / ή στον οικογενειακό τομέα.
Σύμφωνα με την έρευνα που αναφέρθηκε προηγουμένως, θα ήταν πιο χρήσιμο για τους αγοραστές, και γρηγορότερα για τους πωλητές, να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην εκ των προτέρων εξέταση των λεπτομερειών του ακινήτου παρά στην φυσική επίσκεψη του ίδιου εάν, ήδη στην αρχή, δεν είναι όλα παρόντα τις απαραίτητες συνθήκες που δίνουν μια ικανοποιητική εικόνα για το οικείο σπίτι.
Θα καταλάβετε καλά ότι το κλειδί των πάντων κυριαρχεί γύρω από την έννοια της προσκόλλησης των ιδεών και της υλοποίησης του ίδιου στο σπίτι των ονείρων σας.
Η επισφαλή οικονομική κατάσταση σε ολόκληρο τον κόσμο, που προκλήθηκε από την παγκόσμια κρίση, ενθάρρυνε τους αγοραστές από όλο τον κόσμο να επιλέξουν ιδιότητες με ένα πιο κριτικό πνεύμα που υποθετικά θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους.
Ο λόγος για τον οποίο οι περίφημες 124 ώρες του χρόνου ήταν που ήταν σε θέση να επιλέξουν, δεν αποτελούν σύμπτωμα κρίσης στην αγορά ακινήτων ή της αδυναμίας των πωλητών να συνδεθούν άψογα με την πλευρά της ζήτησης. Αλλά όλα προέρχονται από μια ισχυρή «ωριμότητα» που εξαπλώνεται στα χαρτοφυλάκια των μελλοντικών αγοραστών που πριν κάνουν ένα τόσο σημαντικό βήμα, θέλουν να βεβαιωθούν ότι έχουν όλα τα σωστά διαπιστευτήρια για να το κάνουν!